Gäst Johan3043 Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Hej jag ligger po en Cesar uppdrag det e ett race uppe i skogen efter man har vunnit en sorts bil av en japansk ok jag bara krockar eller kor fel hela tiden så snälla säg ett bra fusk till mig som löser det snälla MVH/Johan3043 :mellow: :medieval: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Hej jag ligger po en Cesar uppdrag det e ett race uppe i skogen efter man har vunnit en sorts bil av en japansk ok jag bara krockar eller kor fel hela tiden så snälla säg ett bra fusk till mig som löser det snälla MVH/Johan3043 :mellow: :medieval: :zzz: Kör lungt så krockar du inte Redigerat 3 April 2005 av Sweet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Få upp driving skillen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Fel forum? Han vill frågar ju om Gta. Och det här är ett gta forum.. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Fel forum? Han vill frågar ju om Gta. Och det här är ett gta forum.. :huh: Först var det i PS2 forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Okej, visste inte det, sry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 sätt på flygande bilar fusket,för dom andra börjar flyga långa vägar upp i luften medan du kör långsamt å försiktit :D om du har gta sa till PS2 så är lfyg koden fyrkant,ner,l2,upp,l1,rund,upp,X,vänster... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 lr så kör bara,till slut klarar du det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg