Gäst Tomatketchup Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag slarvläste reglerna så jag spammade lite grann Men nu har jag slutat spamma Jag läste inte reglerna överhuvudtaget..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 så anklaga inte ALLA nybörjarna för det :angry: Desen:Alla har spammat nån gång, men nu har det gått för långt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 ja det håller jag me i nog för att jag inte vart medlem så värst läng men det e mer spamm nu än när jag blev medlem <_< så spamma inte(alltså håll er till ämnet å inge annat) och använd inte så många smiliesar(överdriv inte man kan ha 5 smilies med ett långt inlägg men annars räcker detväl me nåra stycken) men det e det att kommer spammas iaf :angry: det går inte att stoppa <_< när det väl börjat så slutar det inte det kommerin fler å fler medlemar alltså mer å mer spammare (inte alla e det) Ps. har oxå spammat för det gör vi alla nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag försöker att inte spamma, men jag har säkert gjort det nån gång Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag visste inte vad spamma var så jag skrev onödiga inlägg jätte mycket Men nu har jag slutat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 När jag var medlem så var det INGET spam här... Förutom stavfel... Men det är INTE spam! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 NOG ALLTID SPAMM HÄR NU! Jag är nybörjare och nästan en gång har jag spammat. jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :D :o :blink: (visar bara) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 NOG ALLTID SPAMM HÄR NU! Jag är nybörjare och nästan en gång har jag spammat. jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :D :o :blink: (visar bara) haha bra visning ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 NOG ALLTID SPAMM HÄR NU! Jag är nybörjare och nästan en gång har jag spammat. jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :blink: (visar bara) Ja som " <_< Hur får man Rayquaza :bah: " Som en skrev jag söger dock inte vem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 NOG ALLTID SPAMM HÄR NU! Jag är nybörjare och nästan en gång har jag spammat. jag gillar inte spamm,som t,ex :gitarr: :kung: :blink: (visar bara) vem skrev så ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han säger inte vem.. Fråga inte då <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han säger inte vem.. Fråga inte då <_< ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg