smxsmx Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 aa precis gillar din stil,............. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 vad är det som är så coolt med 50 cent???......han är en TÖNT!!!! han kallar bush för cool och gangster o s v. fatta bara hur dumt det låter. han är mer affärsman än artist. vafan säger jag,han e ju ingen artist. han e "rappare". det han gör är REKLAM och ingen musik. han säger att han blev skjuten 9 gånger. fel. det avfyrades 9 kulor. han blev bara träffad av 3. han gör ju vad som helst för pengar! ta hans nya spel som exempel. det är inget annat än en dålig reklamkampanj som inte kommer löna sig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swett_163 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 vad är det som är så coolt med 50 cent???......han är en TÖNT!!!! han kallar bush för cool och gangster o s v. fatta bara hur dumt det låter. han är mer affärsman än artist. vafan säger jag,han e ju ingen artist. han e "rappare". det han gör är REKLAM och ingen musik. han säger att han blev skjuten 9 gånger. fel. det avfyrades 9 kulor. han blev bara träffad av 3. han gör ju vad som helst för pengar! ta hans nya spel som exempel. det är inget annat än en dålig reklamkampanj som inte kommer löna sig ändå. Alltså vad vet du???......Han har ju själv filmat det och visat det...kom igen du har inte själv sett det så hur vet du..ahahahha orka leka proffs...har du sett candy shop videon där visar dem en av skottarna han blev träffad i till och med han täcker det med tatueringar. var du där hur vet att det avfyrades nio skottar .....orka vara du....för det första dem säger att dem hip hop suger stick härifrån allfall det är bättre än rock and roll :P mario ägerrrrrrrrrr :cool: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Vill bara säga att rapp och hiphop är bäst! Mina favoriter är:Tupac,The game och Eminem. Förövrigt vill jag säga att 50 Cent är en tönt! Rapp\HipHop fpr life! Shit man..Swett du är värre än oss,come on dude..Mario?? He ain't got style man! Redigerat 9 Januari 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Stort f*n av Rapp/Hiphop. Gillar alla dom killarna ni snackra om, Tupac, the game, Eminem. (50, men gillar inte han.) Antagligen de kändaste rapparna. Men. Tycker inte det är fel att han går o kletar på brudar i sin musikvideo. Om det är det sången handlar om..Ska han då gå runt o sälja strumpor till hemlösa katter? Tycker därimot att MÅNGA hiphopare (framför allt dom inom gangsta rapp) uppför sig som svin. Varför blir just alla dom skjutna och inte några andra artister? Jo dom dealar crack, dom lattjar med andra folks liv (DÖDAR) och är gangsters.. Är det coolt? Tror inte det va. Men jag gillar HipHop..Har då börjat bli trött på 50..Alla hans låtar låter ju likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Många rappare berättar om sitt liv och vad dem har fått gå igenom,alltså när dem rappar som t.ex eminem,Tupac och The game. Många rappar för att det deras passion och det är på det sättet dem får fram sina känslor och allt. Så därför ska man inte gå runt och säga att rapp är skit,ett undantag är vad man har för smak. 50 cent började jag hata när han blev osams med The game och det är han så som jag tycker har kvinnor i hans musikvideo och gör det säkert bara för pengarna,det gör kanske också dem andra tre rapparna som jag nämnde om förut men så som jag tror är dem mest intresserade i att berätta om deras liv och hur svårt dem har haft det och inte något "Dans på rosor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.