The Balrog Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 VAd skapade big bang? Vem/vad skapade Gud? ingen vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 1. Ingen skapade big bang, det är falskt 2. ingen skapade gud, gud skapade allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 saker kan inte komma till ur tomma intet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Gud kan göra vad so helst, han skapade det, big bang är helt otrovärdigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 anledningen till big bang teorin är att alla stjänor rör sig bort ifrån varandra sakta och då måste dom ha kommit från ett enda ställa och då säger man att big bang är det stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 vad/vem skapade det stället då? Gud skapade oss..men jag vet inte hur han skapde isg själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 vad/vem skapade det stället då? Gud skapade oss..men jag vet inte hur han skapde isg själv. Med tanke på att människan inte vet allt en så kan varken jag eller nån svara på vad som skapade Big bang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag vet, det var gud. Ni lär bli överaskade när ni en dag lämnar denna värld, och då ska ni veta att jag hade rätt. det finns inget big bang, det är falskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Du kan inte sitta och säga så är det och så är det inte alla tror olika jag tror inte på gud men jag sitter inte och försöker övertyga troende att gud inte finns. Det är ingen idee att diskutera det här ämnet för det enda du kommer säga är det var gud och gud skapade allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jag vet, och då är jag helt allvarlig att Gud existerar. Jag är inget oseriöst psykfall. Jag menar allvar. Visst låter det otroligt men jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Jaaa men du kan inte ta för givet att alla människor tycker som du och det finns inget bevis på att gud existerar men det här är ett känsligt ämne för alla troende så jag ska inte diskutera detta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Det gör du rätt i. Men som sagt ska du få se... alla ska få se... dessutom har jag bevis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.