Hoppa till innehåll

Big Bang!


Gäst ymphinorx

Rekommendera inlägg

Jag vet, det var gud. Ni lär bli överaskade när ni en dag lämnar denna värld, och då ska ni veta att jag hade rätt.

 

det finns inget big bang, det är falskt

 

hur kan du VETA att du har rätt ? har du dött på senare tid ? sluta vara så "overconfident"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 628
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Bibelkoden... den boken säger vad som kommer hända i framtiden, den vart skriven innan 11 september och det stod att det skulle hända... det blir världskrig nästa år... mer har jag inte sett...

 

När bibeln skrevs ner på hebreiska visste folket att man kunde tolka den på något sätt men smarta män kom aldrig på hur de skulle lösa det... det fattades en så kallad nyckel. Det lades ner...

 

Nu på senare tid har man hittat denna nyckel... datorn. Datorn har kunnat tolka tecknena i bibeln på något sätt och så fått fram vad som skulle hända och på så sätt bevisat att gud finns...

 

jag vet inte allt som står men det tyder i alla fall på att gud existerar och att det hänt och kommer hända en hel del.

 

varför berätta då ingen detta för omvärlden? att det skulle hända katastrofer... det har de nämligen gjort men ingen har trott på dem tillräckligt för att göra något åt det...

 

Men ni ska få se att det händer...

 

världskrig nästa år...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bibelkoden... den boken säger vad som kommer hända i framtiden, den vart skriven innan 11 september och det stod att det skulle hända... det blir världskrig nästa år... mer har jag inte sett...

 

När bibeln skrevs ner på hebreiska visste folket att man kunde tolka den på något sätt men smarta män kom aldrig på hur de skulle lösa det... det fattades en så kallad nyckel. Det lades ner...

 

Nu på senare tid har man hittat denna nyckel... datorn. Datorn har kunnat tolka tecknena i bibeln på något sätt och så fått fram vad som skulle hända och på så sätt bevisat att gud finns...

 

jag vet inte allt som står men det tyder i alla fall på att gud existerar och att det hänt och kommer hända en hel del.

 

varför berätta då ingen detta för omvärlden? att det skulle hända katastrofer...  det har de nämligen gjort men ingen har trott på dem tillräckligt för att göra något åt det...

 

Men ni ska få se att det händer...

 

världskrig nästa år...

 

den berättade även att världen skulle gå under 1913, vad jag har hört.... den boken är BULLSHIT på ren svenska

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad menar du? beskriv tydligare...

 

Jo i bibeln står det att jorden är platt men om du tittar på månen så ser du jordens avspegling är formade så jorden är rund. Sen om du ser ett skepp som kommer från horisonten så ser du att masten kommer först sen skeppet och det betyder och att jorden är rund.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...