Haggen Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Låter för orealistiskt... skulle det bara vara en slump allting... <_< inte ett dug orealistiskt men för det första vet inte jag allt om detta men när bing bang sprängdes skapades hela univerisum allt vakum allt. Först kom det bara strålning sen börjades det forma materia i klumpar som sen bildade planeter och stjärnor. Och det här är den mest accepterade skapelse teaorin som finns. Med tanke på att människan inte har alla svar så är det här fortfarande en teori men jag tycker inte alls att det låter otroligt. Sen att du och många tror att gud skapade universum är eran åsikt som inte jag tycker låter specielt trolig men alla tycker olika och så kommer det alltid att vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 November 2005 Rapport Dela Skrivet 7 November 2005 Men jag tycker den teorin låter yttrest korkad... kommer aldrig tro på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 ok det är din åsikt. Och med tanke på att nästan varenda en av alla vetenskapsmän tror på den så förstår jag inte hur du kan tycka den är korkad. Men med tanke på att du varken respekterar eller tror på vetenskap så kan man inte diskutera sånt här med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 varför tro på nåt som låter korkat? hur kan ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 För att ditt låter mer korkat. "Jag vet att gud är en kraft. En MANLIG kraft. och att han har ett rike. Men igen himmel. Vi dör snart och jag är perfekt ! hur tusan låter det då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 jag tror att gud har skapat allt eftersom det där med big bang så låter det för komplicerat för att nåt sånt ska inträffa! vill inte ha några ruskiga kommentarer! diskutera det istället som vanliga,civiliserade människor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 För att ditt låter mer korkat. "Jag vet att gud är en kraft. En MANLIG kraft. och att han har ett rike. Men igen himmel. Vi dör snart och jag är perfekt ! hur tusan låter det då ? Tre gången bättre än andra saker jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 bara 3 ? jag måste påstå att det mesta låter 100 gånger bättre än något du har sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Men eftersom jag har rätt kanske vi ska lägga ner det hela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Snälla sluta hålla på och säga jag har rätt och du har fel det här är ett dabatt forum kom med lite argument istället för att säga att du bara har rätt för då kan du lika gärna lämna diskutionen för det tillför inte nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 Varför ens diskutera detta med er... man ska ju komma nånstans med en debatt nån ska vinna... det vart visst jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) EDIT! Redigerat 8 December 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.