Iqaros Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Om ni läser Illustrerad Vetenskap så fanns det en artikel om just Inflations-teorin i det förra numret. Det är väldigt intressant fakta om ni frågar mig, då det förklarar en hel del som vi inte visste om förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) tror varken på gud eller big bang :) Redigerat 1 Juli 2006 av Gizmo^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag tror på Big Bang annars skulle inte Jorden och alla andra planeter funnits! omg .. det sägs att gud skapade jorden på sex dar tror du på det också annars skulle väl jorden inte funnits eller hur *ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag tror på Big Bang annars skulle inte Jorden och alla andra planeter funnits! Det är vetenskapligt bevisat att Big Bang skapade alla himlakroppar. Dock så finns det en hel del trovärdiga teorier som visar detta på flera olika sätt, dock så är det man kallar du Inflations-teorin som bla visar varför tiden har en riktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Big Bang är absolut inte vetenskapligt bevisat, vetenskapen är snarare emot Big Bang.. Det blir en väldig paradox om "något skapdes från inget"... Lyssna på det själv och tänk efter lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag tror det fanns en platet som man kunde bo på sen har vi utveklats från apan och inge mer märkvärdigt med det .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Big Bang är absolut inte vetenskapligt bevisat, vetenskapen är snarare emot Big Bang.. Det blir en väldig paradox om "något skapdes från inget"... Lyssna på det själv och tänk efter lite. och Gud skapade Jorden ur ingenting också.. båda teorier är "ologiska".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Big Bang är absolut inte vetenskapligt bevisat, vetenskapen är snarare emot Big Bang.. Det blir en väldig paradox om "något skapdes från inget"... Lyssna på det själv och tänk efter lite. Vem säger att nån / nått har skapat jorden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Big Bang är absolut inte vetenskapligt bevisat, vetenskapen är snarare emot Big Bang.. Det blir en väldig paradox om "något skapdes från inget"... Lyssna på det själv och tänk efter lite. Med tanke på ditt svar så visar det även din andel av korrekt fakta. Big Bang är i princip helt bevisat och det hyser nästan inga tvivel om att det var så solsystemet uppkom. Att Gud skapade Jorden på sex dar och sedan vilade den sjunde är en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 (redigerat) Big Bang är absolut inte vetenskapligt bevisat, vetenskapen är snarare emot Big Bang.. Det blir en väldig paradox om "något skapdes från inget"... Lyssna på det själv och tänk efter lite. Hur kan bigbang skapas när något inte existerar för att göra en bigbang? Sen så kan inte vetenskapsmän som står för bigbang bevisa varför människo-arten är helt annorlunda från alla miljontals arter på jorden, men du kanske kan förklara för mig? Redigerat 1 Juli 2006 av vergil3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Nu har inte jag läst ett ända inlägg men jag svarar: Jag tror på vetenskap! Om vetenskaps män är så 100% säkra på big bang så tror jag dom. Men att gud skapade allt? NEJ, WTF mates^^, Vilken idiot hittde på nån snubbe som bor ovanför oss som all dyrkar?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 (redigerat) Big Bang är absolut inte vetenskapligt bevisat, vetenskapen är snarare emot Big Bang.. Det blir en väldig paradox om "något skapdes från inget"... Lyssna på det själv och tänk efter lite. Sover du på lektionerna eller drar ditt minne bara? Big Bang orsakades av tre sorts atomer som sveptes samman vilket skapade en förödande explosion. Dessa atomer var: Protoner, Neutroner och Elektroner som för nuvarande är vetenskapligt bevisat. Redigerat 2 Juli 2006 av Skuggan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.