ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Redan det att det finns så många olika gudar bevisar ju att de är människornas påhitt. Big Bang är den enda logiska förklaring som jag blivit presenterad för. Ateisters gud, vad är det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Eftersom ateister inte tror på något andligt överhuvudtaget någonsin aldrig, så finns det ingen "gud för ateister" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Amen det är iallafall något som ni tror på och några accepterar inte ens att folk får tro på gud eller vad dem än nu tror på. Jag menar inte att Big Bang är en struntteori :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Äh, för mig får folk tro vad f*n de vill. Det är inte mitt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Mmm, alla får tro som de vill... Folk ska få vara stolta över sin tro också! Det tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 bigbang är långsökt! titta runt omkringdej! skulle en explosion gjort en kropp och en hjärna som fungerar helt perfekt? eller olja eller träd? jag tror om en explosion skulle ha skapat alt så skulle nog inte alting va så väl utformat! som dethär med fotosyntesen! o syre. och varför blir inte alla explosioner lite träd o lite spik o en mobil telefon? gud? ja mer troligt än big bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 1. Bing Bang var ingen explosion 2. Nej, big bang skapade inte Olja, träd eller hjärnor allt detta kom till långt efter big bang, precis som fotosyntesen. 3. Försök inte skriva om saker du inte kan ett dyft om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 bigbang är långsökt! titta runt omkringdej! skulle en explosion gjort en kropp och en hjärna som fungerar helt perfekt? eller olja eller träd? jag tror om en explosion skulle ha skapat alt så skulle nog inte alting va så väl utformat! som dethär med fotosyntesen! o syre. och varför blir inte alla explosioner lite träd o lite spik o en mobil telefon? gud? ja mer troligt än big bög varför in i h*lvete skulle en explosion skapa saker? jo Big Bang skapade väl planeterna och alla himlakroppar, men knappast människan och andra jordiska saker, borde väl du fatta i vilket fall. "Big Bang > Bög" ("oj så roligt") Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Big bang skapade alla planeter. Men på jorden strömmade det bara lava. Efter många miljoner år så började lavan stelna och det blev berg och sånt. Sen kom alla dom där små cellerna och började skapa liv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jag tror på gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 bigbang är långsökt! titta runt omkringdej! skulle en explosion gjort en kropp och en hjärna som fungerar helt perfekt? eller olja eller träd? jag tror om en explosion skulle ha skapat alt så skulle nog inte alting va så väl utformat! som dethär med fotosyntesen! o syre. och varför blir inte alla explosioner lite träd o lite spik o en mobil telefon? gud? ja mer troligt än big bög det var en implosion inte explosion nej gud skapade världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 September 2006 Rapport Dela Skrivet 16 September 2006 jasså de gjorde han.. rätt onödigt av honom att skapa alla miljarder och åter miljarder planeter det finns, eller att göra så universum expanderar, alla himlakroppar rör sig från en "punkt" i mitten, Guds plan för att lura vetenskapsmän kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.