Xade Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 snälla nån himlen är oändlig... det är snarare icke troende som inte fattar ett j*vla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 men du tror ju bara på att gud skapade världen, sen skiter du i resten......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 eller hur, du sket i mig, du sket i skolan, du sket i lilla timmy med träbenet också skit på dig Xade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 hmm, låt mej gissa, du är xades bror.... a.k.a danne1989, boshi o nu capone..... timmy med träben? nån man känner ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 jo, jag är xades halvbror, och timmy är en kille Xade slog :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Hade han trä ben ? timmmy alltså Slog din bror på träbenet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Men nu back to topic! >:( Ingen som tycker att min teori verkar realistisk, själv gillar jag den... :) Big Bang slungade ut en massa stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar i Universum. Ett svart hål drar in stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar, till och med ljuset. Vid Big Bang skapades Universums ”väggar” och dessa blir större och växer hela tiden. Enligt mig så drar det sista svarta hålet ihop dessa väggar och det blir en gigantisk implotion som avslutas i att Universums storlek blir noll, zero, nada. Då blir det en gigantisk explotion. Så, min teori bygger på att svarta hål drar in all materia och alla himlakroppar tills de börjar suga upp varran. När det är en kvar så suger den upp Universums ”väggar” och det blir en implotion som avslutas med en explotion. När denna explotion sker slungas allt som det svarta hålet dragit in (D.v.s all materia och alla himlakroppar inklusive allt som de andra svarta hålen hade i sig, med andra ord hela universum) och detta är ett Big Bang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 Big Bang slungade ut en massa stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar i Universum. Ett svart hål drar in stjärnor, planeter och alla andra himlakroppar, till och med ljuset. Vid Big Bang skapades Universums ”väggar” och dessa blir större och växer hela tiden. Enligt mig så drar det sista svarta hålet ihop dessa väggar och det blir en gigantisk implotion som avslutas i att Universums storlek blir noll, zero, nada. Då blir det en gigantisk explotion. Så, min teori bygger på att svarta hål drar in all materia och alla himlakroppar tills de börjar suga upp varran. När det är en kvar så suger den upp Universums ”väggar” och det blir en implotion som avslutas med en explotion. När denna explotion sker slungas allt som det svarta hålet dragit in (D.v.s all materia och alla himlakroppar inklusive allt som de andra svarta hålen hade i sig, med andra ord hela universum) och detta är ett Big Bang. <{POST_SNAPBACK}>Jo, jag tycker faktiskt sånt där är intressant.... Men jag förstår inte hur världen skulle kunna skapas på en enda smäll.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 ok, låt mej förklara....... innan universum bildades så fanns bara ett moln av vätgas..... men det växte och atmerna började slås ihop och bilde helium som bildade kol osv på så sätt bildades universum.... detta sker inuti stjärnor hela tiden,,,, så bly krestarna inne i din dator bildades ur en stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 exakt, det är vad alla inte fattar !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 ok, låt mej förklara....... innan universum bildades så fanns bara ett moln av vätgas..... men det växte och atmerna började slås ihop och bilde helium som bildade kol osv på så sätt bildades universum.... detta sker inuti stjärnor hela tiden,,,, så bly krestarna inne i din dator bildades ur en stjärna aha, du menar typ ur en supernova..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2005 japp :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.