0013 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 emn asså bärja aldrig spela tibia man fattar noll och sen måste man typ vänta 1 vecka på att mejlet med lösen ska kommma fram nej det är för du är för liten för tibia, 16 är medelåldern på tibia typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 aa kanske det.....men det tar endå vecka att få mejlet det är innt för att jag int e 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 lol en vecka tar max nåra timmar.... fasst du kasnke klickade fel eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 gå in på www.knightonlineworld.com och ladda ner knight online!! det är as roligt!!man är en gubbe (människa eller orc) och så ska man gå runt och göra quest och gå up skills(jag vet att det låter som runescape) men i det här spelet är det typ 1000 gånger bättre grafik!!!jag tycker det är as roligt!gick up till lvl 18 på två dagar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Runescape Är mycket Roligare en Tiba ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Me lol man ser inte ögonen på rs de är som nån j*vla kines detta är tibia: Man börjar i rookgaard och sen när man är level 8 så kan man gå till main sen kan man köpa spells träna level upp till ja den bästa lvlen är 206 Bubble på antica ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 själv tycker man ju då att runescape suger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) det där knightonline kostar det? :D :huh: såg kul ut när jag kom till hemsidan :lol: Redigerat 7 April 2005 av rickae Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Runescape Ett MMORPG spel (Massive Multiplayer Online Roll Playing Game) som går ut på att styra en 3D karaktär. Du ska i början bestämma namn och utseende. Sedan ska du gå upp alltså förbättra dig i olika saker. Du ska t.ex fiska, hacka elda hugga och mycket mer. Du får mer tillgångar om du blir "VIP" medlem då du får tillgång till runt 75% mer i karta och fler föremål och myket mer. http://www.runescape.com Habbohotel En virtuell hotel då du ska gå runt med en karaktär och umgås. Ett ganska trevligtställe att få fler kompisar på. Du kan skapa egna rum men för att dekorera rummet krävs det att ha habbo mynt. För att få det måste du köpa det för egna pengar. http://www.habbohotel.se Det var väll de 2 mest poppulräa spelen här va? Sen är det väll Tibia men det har jag inte spelat på länge så det vet jag inte riktigt :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.