robbz Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vilken knapp på en GBA SP är Z:a?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 kanske lite onödigt att fråga men jag måste veta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Finns det verkligen nån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 NEE.det finns ingen z knapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robbz Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 men va f*n läste på en massa fusk då ska man klicka t ex Ner,Z,L,R m.m Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 men va f*n läste på en massa fusk då ska man klicka t ex Ner,Z,L,R m.m Det kanske är nån annan knapp som blev döpt så eller så har han skrivit fel! Jag tror han skrivit fel! :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Z, L, R finns dock på GameCube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det finns L/R på gba också! kanske han menade R? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 eller så kanske han hadde fusket på datan för då använder man z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 vad? Jag tror han menade att man måste använda fusket på datan för annars går det inte! Och där finns ju Z och L och R! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 på datan använder man A=L S=R Z=A X=B (ENTER)=START (baksteg knappen eller va ni nu kallar den)=SELECT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg