KNASEN Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) på en del av mina source banor e det nått sjukt med grafiken, det är ett rosa och svart rutfält på en del saker hur får man det normalt? det är bla på de_rats mcdonalds_ms de_evilbunker och några jag inte kommer ihåg namnen på Redigerat 2 April 2005 av KNASEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Kanske måste fixa nya drivrutiner till grafik kortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 nepp tror inte han behöver de. om man laddar ner vissa bannor från en srv så blir de så för man inte får färgerna på väggen till exempel då måste man tanka ner bannan från nätet . Jag gjorde det och då funkade de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Kanske för lite CPU kvar har du fixat Alt i options korrekt eller så beror det på grafikkortet annars vet jag inte jag har en usel grafikkort i min data fast i min brors data har den 128 mb i min har den 32 -..------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Du måste verifera om wad filerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Joo så är det på scoutknives eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Är så ganska ofta för mig med, speciellt på såna lite mer udda banor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 10 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag har laddat ner de flesta från internet och jag tror inte de grafik-kortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Radera banan, Radera Wad Filerna, Connecta om till servern igen, Ladda om allt, Så borde det nog funka :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg