shacti Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 (redigerat) Du får en av mig istället: Hur skulle det se ut då? Nintendo bannlyst lr? Själv skulle jag nog ta soffliggarpartiet, bra åsikter där :lol: Redigerat 4 April 2005 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Fp tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 nej, förmodligen skulle han slänga ut alla invandrare...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Alla skulle vända sig mot han Tillomed många svenskar därför många svenskar gillar invandrare asså det skulle inte finnas så mycket saker om inte en invandrare fans det skulle f*n va VIKING TID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Moderaterna lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hihi, gnägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 va? är jellyfish en häst :P skulle me valt moderaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Jag håller på vänstern! Left! Links! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jaså, här har vi en till vänsterpartist, trevligt, trevligt...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Ärligt talat så är jag inte riktigt inne på ämnet politik, men jag gillar bara inte det "fuffens" som moderaterna och gänget håller på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 men vad ser du i vänsterpartiets galna ideer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Så länge socialdemokraterna är i regeringen får miljöpartiet vara med och bestämma. Skulle nog rösta på miljöpartiet. Bu för de borgerliga partierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.