Jellyfish Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Miljöpartiet är ju dock ett ganska piss-parti som vänder kappan efter vinden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 de håller med alla som vill göra nå bra för miljön..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Miljön är alldeles för lågt prioriterad. T.ex. i USA börjar man borra olja i naturreservat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Feta oljekåta svin. Aja jag förstår dom, det skulle jag också gjort. Om jag skulle fått chansen.. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 HAHA, de borgliga har mer % än patrasket... slår de ihop sig vinner vi! hahahaha rätt åt sossarna, och vänster o miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 det har ju gått rykten om att Persson skall avgå.... tyvärr ångrade han sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 April 2005 Rapport Dela Skrivet 21 April 2005 ah... synd, hans bäst före datum gick ut för flera år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.