Dark_samus Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 fick i läxa att göra en halv uppsats i engelska om nån känd person så ja valde eminem :gitarr: kan ni svara på några frågor ja inte hitat på nätet(orkar inte leta igen :P ) 1.när börja han sjunga för första gång 2.va för stil musik spelar han(förutom hip-hop) 3.hur många album lr låtar han gjort och när gjordes de 4.om va sjunger han om t. ex våld,vänskap osv.... 5.vilken e hans senaste låt(e re toy soldier ;) ??) tack i förskott :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 1. Han har aldrig kunnar sjunga, bara kunnat prata 2.inget annat än hiphop 3.Han är så dålig så han har inte fått nåt skivkontrakt 4.Han pratar om samma saker som alla andra hiphopare 5.låt..kan man verkligen kalla det en låt? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hans senaste låt heter Mockingbird tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Han sjunger om sitt liv, våld, vänskap, kärlek m.m. Men du, varför valde du inte den där tjejen som du har på din ava?http://www.my-smileys.de/smileys2/1_5.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 för hon sjunger inte ;) (hehe skrev fel på första inlägget, de skulle va om nån känd sångare :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Det fattar jag väl att hon inte sjunger.. <_< :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Det fattar jag väl att hon inte sjunger.. <_< :bah: nej de gör du inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Det fattar jag väl att hon inte sjunger.. <_< :bah: Tack, det var ju j****t smart sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Okey kan svara lite.. 1. Ingen aning 2. Förutom hip-hop, ja framförallt Rapp såklart. 3. ingen aning 4. Våld, vänskap, kärlek, faderskap, döden, o om berömdhet. 5. Mockinbird borde va den nyaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.