Hoppa till innehåll

Pokémon R/S

Rekommendera inlägg

Vet någon vad man har en sånt där secred base till?

Jag vet att det är ett ställe där man kan ha grejer

men har man det bara till det? :?:

Ja, Faktiskt! Tycker du det inte är kul på nåt sätt! Jag tycker är jätte kul fast det finns en sak jag faktiskt har testat som också går att göra som kallas record corner, Det handlar om att få kolla i andras secret base! Om man är shycst berättar man var den ligger så det blir lite lättare! Och det finns en tills sak man kan gö när man hittat ens secret base, När man gått in i den kan man se den andra och möta den på en match! Det kan man flera gånger men man måste först vänta tills dens pokemon är vid liv igen men det är ändå jätte roligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men nu undrar jag en annan sak, efter 4:e gymmet

så kommer man ingenstans, inte genom Fairypat &

inte genom sand stormen heller, vart ska man gå?

:?: :?:

Men det här tillhör inte ämnet men jag skriver väl ändå så du får veta nåt! Först ska du till Peatalburg igen eftersom att nu kan du utmana din pappa! Och när du besegrat han har du besegrat alltså 5:e gymet så då ska du till granen av gymet och där bor Wally och där får du surf så nu ska du till Mauville igen och då ska du gå höger så kommer du till vatten och då surfar du så kommer du fram till en ny route och den route leder till nästa stad, Fortree! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet någon vad man har en sånt där secred base till?

Jag vet att det är ett ställe där man kan ha grejer

men har man det bara till det? :?:

Ja, Faktiskt! Tycker du det inte är kul på nåt sätt! Jag tycker är jätte kul fast det finns en sak jag faktiskt har testat som också går att göra som kallas record corner, Det handlar om att få kolla i andras secret base! Om man är shycst berättar man var den ligger så det blir lite lättare! Och det finns en tills sak man kan gö när man hittat ens secret base, När man gått in i den kan man se den andra och möta den på en match! Det kan man flera gånger men man måste först vänta tills dens pokemon är vid liv igen men det är ändå jätte roligt!

Jag tycker också att det är roligt, men en ska har jag aldrig fattat, hur ska man ta sig över sådana dära svarta hål i marken?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...