SilverRalts Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vet någon vad man har en sånt där secred base till? Jag vet att det är ett ställe där man kan ha grejer men har man det bara till det? :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vet någon vad man har en sånt där secred base till? Jag vet att det är ett ställe där man kan ha grejer men har man det bara till det? :?: Ja, Faktiskt! Tycker du det inte är kul på nåt sätt! Jag tycker är jätte kul fast det finns en sak jag faktiskt har testat som också går att göra som kallas record corner, Det handlar om att få kolla i andras secret base! Om man är shycst berättar man var den ligger så det blir lite lättare! Och det finns en tills sak man kan gö när man hittat ens secret base, När man gått in i den kan man se den andra och möta den på en match! Det kan man flera gånger men man måste först vänta tills dens pokemon är vid liv igen men det är ändå jätte roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SilverRalts Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Men nu undrar jag en annan sak, efter 4:e gymmet så kommer man ingenstans, inte genom Fairypat & inte genom sand stormen heller, vart ska man gå? :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Du ska åka upp i en lift som finns brevid fiary path! där möter du lite team magma/aqua gubbar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Men nu undrar jag en annan sak, efter 4:e gymmet så kommer man ingenstans, inte genom Fairypat & inte genom sand stormen heller, vart ska man gå? :?: :?: Men det här tillhör inte ämnet men jag skriver väl ändå så du får veta nåt! Först ska du till Peatalburg igen eftersom att nu kan du utmana din pappa! Och när du besegrat han har du besegrat alltså 5:e gymet så då ska du till granen av gymet och där bor Wally och där får du surf så nu ska du till Mauville igen och då ska du gå höger så kommer du till vatten och då surfar du så kommer du fram till en ny route och den route leder till nästa stad, Fortree! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha, inge mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Vet någon vad man har en sånt där secred base till? Jag vet att det är ett ställe där man kan ha grejer men har man det bara till det? :?: Ja, Faktiskt! Tycker du det inte är kul på nåt sätt! Jag tycker är jätte kul fast det finns en sak jag faktiskt har testat som också går att göra som kallas record corner, Det handlar om att få kolla i andras secret base! Om man är shycst berättar man var den ligger så det blir lite lättare! Och det finns en tills sak man kan gö när man hittat ens secret base, När man gått in i den kan man se den andra och möta den på en match! Det kan man flera gånger men man måste först vänta tills dens pokemon är vid liv igen men det är ändå jätte roligt! Jag tycker också att det är roligt, men en ska har jag aldrig fattat, hur ska man ta sig över sådana dära svarta hål i marken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 ja, typ har grejer i den, man kan köpa prylarna lite här och var i olika städer. Om du mixar skivor med en kompis via link cable kan du gå till hans secret base, och där kan du möta honom en gång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag har en fråga: Var får man harbor mail´? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2004 Jag har en fråga: Var får man harbor mail´? Köper den i slateport city! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hur kommer man till sky pillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Om man är i staden som flyter på vatten så surfar man vänster och upp lite senare.så sewr du sky pillar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg