KNASEN Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 om du har en kompis och en pokemon en thife eller covet så ber du han så att en av hans pokemon håller en rare candy eller nugget så mixar ni skivor och så varge dag så går du till hans secret base och gör covet på den pokemonen som håller saken sedan tar du den efter matchen och gör det varge dag så blir du rik eller får höga levels Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jag kan inte komma till skypillar.Är det en av dom där små öarna vid det där vatnet där man åker av sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Om man är i staden som flyter på vatten så surfar man vänster och upp lite senare.så sewr du sky pillar!! man surfar HÖGER och upp och går in genom ingången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 man måste väl ha klarat poke ligan???? jag var tvungen att göra det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 man måste väl ha klarat poke ligan???? jag var tvungen att göra det... Ja, man måste klara pokemon-ligan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Man ska klara pokemon-ligan i alla pokemon spel!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg