Hoppa till innehåll

Finns Det?

Gäst james

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

vi e mer som tycker dom e bö*ar du e den ända som intetycker det e det för du e det eller

MEN SÄG DET INTE IALLAFALL! Han har lika mycket rätt att gilla hästar, som du har att gilla manga :angry: :angry: :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

visst... för mej e re inga problem att en kille gillar hästar men att en kile gilar my little ponnys.......... de e en helt annan sak

o JA jag tycker de e bögig me killar som gillar my little ponny

vi e mer som tycker dom e bö*ar du e den ända som intetycker det e det för du e det eller

mm e du de lr???? vi får tycka som vi vill o du får tycka som du vill så håll inte på nu me dina långa tråkiga förklaringar för vi fattar va du menar :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sasuke kun, det är som att säga att alla som spelar skjutaspel är b*gar. Om jag tycker DET är b*gigt så är det b*gigt. Det är ungefär så du menar.

men skjutspel förknippas med killar och hästar med tjejer, det är den här feminist skiten som fått folk att tycka annorlunda

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tjaa... det e la inget fel på att han gillar "my little pony"... vad e det som gjör det att det e fel? INGET! alla har olika smaker... det har vissa också... men det finns sona som holler på att följa en persions fot spår... så om alla e kledda exakt lika dant... det e inte kul... Men vist... hästar e su*iga! om ni nu bara skulle försöka få ut denna tråd en gång till... händer inget... jag gillar det ialla fall inte! kom in i ämnet igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...