LiQuiDe Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 jag tror inte det finns my little ponny till gamecube :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 vi e mer som tycker dom e bö*ar du e den ända som intetycker det e det för du e det eller MEN SÄG DET INTE IALLAFALL! Han har lika mycket rätt att gilla hästar, som du har att gilla manga :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 sasuke kun, det är som att säga att alla som spelar skjutaspel är b*gar. Om jag tycker DET är b*gigt så är det b*gigt. Det är ungefär så du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 visst... för mej e re inga problem att en kille gillar hästar men att en kile gilar my little ponnys.......... de e en helt annan sak o JA jag tycker de e bögig me killar som gillar my little ponny vi e mer som tycker dom e bö*ar du e den ända som intetycker det e det för du e det eller mm e du de lr???? vi får tycka som vi vill o du får tycka som du vill så håll inte på nu me dina långa tråkiga förklaringar för vi fattar va du menar :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Vad bra, sluta klaga då! Håll det för er själva då för tusan och låt alla får tycka som dom vill. Man behöver inte påpeka att dom är det, man kan hålla det för sig själv <_<. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 lås ämnen den kommer bara sluta på en "otrevlig sätt" som man brukar säga <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 sasuke kun, det är som att säga att alla som spelar skjutaspel är b*gar. Om jag tycker DET är b*gigt så är det b*gigt. Det är ungefär så du menar. men skjutspel förknippas med killar och hästar med tjejer, det är den här feminist skiten som fått folk att tycka annorlunda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 han har en poäng i det :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jupp :P men vi kanske ska hålla oss till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 ämnet e redan slut....... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 tjaa... det e la inget fel på att han gillar "my little pony"... vad e det som gjör det att det e fel? INGET! alla har olika smaker... det har vissa också... men det finns sona som holler på att följa en persions fot spår... så om alla e kledda exakt lika dant... det e inte kul... Men vist... hästar e su*iga! om ni nu bara skulle försöka få ut denna tråd en gång till... händer inget... jag gillar det ialla fall inte! kom in i ämnet igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Asså ni spammar ner hela ämnet bara för han gillar My little ponny så ska ni mobba han för det. dålig stil av er som gör det väldigt dålig stil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg