Mezox Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det? Göra Backup av sina spel på X-boxen Spela brända spel (inte för att jag har några) Spela MP3 Instrallera program mm. Spela DVD utan handkontroll mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 det kan man med de flesta chip... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KH95 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Man kan spela musik utan att chippa den och man kan använda musiken när man spelar ett spel där man kan välja musik tex. NHL2005 osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det? Göra Backup av sina spel på X-boxen Spela brända spel (inte för att jag har några) Spela MP3 Instrallera program mm. Spela DVD utan handkontroll mm. vem chippa xboxet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Man kan spela musik utan att chippa den och man kan använda musiken när man spelar ett spel där man kan välja musik tex. NHL2005 osv. inte mp3-musik, som är komprimerad musik... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Man kan spela musik utan att chippa den och man kan använda musiken när man spelar ett spel där man kan välja musik tex. NHL2005 osv. vad har du för chipp då eller?? på mitt går det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 på min kan man speöa m3-musik.. men inte på en original, som du skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 xecuter2 kanske?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 det kan vara xecuter2 :D men starta xboxen så som du startar chippet om det e ett speciellt ätt som min... i början så kommer det istället för microsoft stå någt annat t.e.x. xecuter2... står d microsoft så har du inte på chippet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 och så är xbox-loggan blå om du har xecuter 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Det behöver inte vara ett xecuter 2 chipp´.Man kan själv ändra hur det ska se ut när man startar boxen.Men om det kommer upp en ruta som är grön & så står det smartxx när du startar den i chippat läge så är det ett smartxx chipp du har i den.Men om du har en cristal box så kan du kolla från sidan när du startar boxen med chippet aktiverat om det lyser rött ir blått nånstans under dvd läsaren,det skulle underlätta lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) Det behöver inte vara ett xecuter 2 chipp´.Man kan själv ändra hur det ska se ut när man startar boxen.Men om det kommer upp en ruta som är grön & så står det smartxx när du startar den i chippat läge så är det ett smartxx chipp du har i den.Men om du har en cristal box så kan du kolla från sidan när du startar boxen med chippet aktiverat om det lyser rött ir blått nånstans under dvd läsaren,det skulle underlätta lite. Det lyser blått. Oj, upptäckte nyss att det var EvoloutionX chip men är den bra? Redigerat 12 April 2005 av Mezox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg