Hoppa till innehåll

Jag Har Ett Chippat X-box.

Mezox

Rekommendera inlägg

Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det?

Göra Backup av sina spel på X-boxen

Spela brända spel (inte för att jag har några)

Spela MP3

Instrallera program mm.

Spela DVD utan handkontroll

mm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det?

Göra Backup av sina spel på X-boxen

Spela brända spel (inte för att jag har några)

Spela MP3

Instrallera program mm.

Spela DVD utan handkontroll

mm.

vem chippa xboxet??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det kan vara xecuter2 :D

men starta xboxen så som du startar chippet om det e ett speciellt ätt som min...

i början så kommer det istället för microsoft stå någt annat t.e.x. xecuter2...

står d microsoft så har du inte på chippet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det behöver inte vara ett xecuter 2 chipp´.Man kan själv ändra hur det ska se ut när man startar boxen.Men om det kommer upp en ruta som är grön & så står det smartxx när du startar den i chippat läge så är det ett smartxx chipp du har i den.Men om du har en cristal box så kan du kolla från sidan när du startar boxen med chippet aktiverat om det lyser rött ir blått nånstans under dvd läsaren,det skulle underlätta lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det behöver inte vara ett xecuter 2 chipp´.Man kan själv ändra hur det ska se ut när man startar boxen.Men om det kommer upp en ruta som är grön & så står det smartxx när du startar den i chippat läge så är det ett smartxx chipp du har i den.Men om du har en cristal box så kan du kolla från sidan när du startar boxen med chippet aktiverat om det lyser rött ir blått nånstans under dvd läsaren,det skulle underlätta lite.

Det lyser blått.

Oj, upptäckte nyss att det var EvoloutionX chip men är den bra?

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...