Piickles Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 pirat kopia blir det när du bränner och säljer den brända skivan elelr köper från någon annan som har laddat ner och bränt.. inte olagligt att köpa brända spel från mellanöstern eller att spela brända spel.. som ni sade... det är inte heller olagligt att ladda ner ( kommer en lag om det snart ) det är olagligt att själv dela ut filer.. problemet är att du måste dela ut för att kunna ladda ner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Det är olagligt att sälja i sverige piratkopior fast inte från mellanöstern. Det är inte olagligt att chippa en men kommer blir det 6 Juli kanske. Och att det är olagligt att tanka spel till xbox fast inte längre första juni kommer det bli det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 fattar inte varför det ska bli olagligt att chippa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bois är bäst Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det? Göra Backup av sina spel på X-boxen Spela brända spel (inte för att jag har några) Spela MP3 Instrallera program mm. Spela DVD utan handkontroll mm. vet du hur man lägger in spel på x_boxen? ps. jag har cippat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 De e inte olagligt å lada ner ...än men att sprida filer e olagligt.(share:a) och evolution x-chippet e ett av de bästa på marknaden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det? Göra Backup av sina spel på X-boxen Spela brända spel (inte för att jag har några) Spela MP3 Instrallera program mm. Spela DVD utan handkontroll mm. har du dvd2xbox? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dif_92 Skrivet 8 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 och så är xbox-loggan blå om du har xecuter 2 ja har xwcuter 2 men min logga e inte blå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2005 Jag har ett chipp men jag vet inte vad det heter kan ni komma på det om jag säger lite om vad man kan göra med det? Göra Backup av sina spel på X-boxen Spela brända spel (inte för att jag har några) Spela MP3 Instrallera program mm. Spela DVD utan handkontroll mm. De fins andra programm också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 dvd2xbox är det enklaste.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 dvd2xbox är det enklaste.... Jag vet, men du sa att man ska ha det.Det går bra med andra också. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mej200 Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 xbox loggan är inte blå om man har xcuter 2 ialla fall inte min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 det kanske är olika...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg