neVah Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Jag e 11 (snart 12) år gammal och 149/150 cm lång... men jag undrar om det är någon mer än jag som kan dunka i basketkorgen med boll reden vid min ålder lr längd? Ändrat..förut skrev jag lite fel med längden...f'låt! Redigerat 4 April 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 är 17 spelar inte basket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Mikael Rask...kära gamla klass kamrat. Du har väl aldrig spelat basket mer än på rasterna och på gympan ;) Är du 143 cm. och kan dunka i en basket korg med officiella match höjden har du nog bäst spänst i världen! (tror full höjd är 305 cm. minst). Jag har jäkligt bra spänst och är 183 cm. 17 år och klarar precis av att hänga mig i ringen. Kan säga att det bara finns några basket tjejer i hela NBA som klarar av att dunka. Jag har aldrig gått i basket, men har spelat lite då och då med kompisar och i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 inte på den högsta höjden!!!!!! utan den vanliga som 11 åringer körpå...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Lirar inte i något lag, men visst e det kul o köra på raster osv. 160 lång så inte en chans att jag kan dunka :P Blir till o skjuta ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Basket äger La lakers äger i NBA jag kan dunka på 11åring korg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Hur högt sitter dom igentligen? Har lust att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 kan inte exakt hur högt dem sitter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Då var det där antaglingen ett ganska onödigt inlägg.. För dom vi spelar på sitter ju lätt 3meter upp iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Min f.d. bästa kompis spelar... ^_^ Vete f*n ifall att han får in bollen men ja iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 ska inte det här vara i sport forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 är 9 strax 10 år. 145cm lång och gillar mest street basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.