guldfisken Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 vet någon hur man spelar worms armagedon på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Det finns väll en ikon som heter multiplayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 men det e nog inte lönt att börja köra online. de e ett uråldrigt spel och det e nog inte så många som kör det online numera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 ja men om man är några som känner varann kan ni ju göra upp att ni vill spela mot varann. det är enklast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 okej :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Om du gillar Worm så kan du ladda ner Gunbound ett gratis spel på Internet som är väldigt likt Worms nerladdningen kan da 1 timme till 20 minuter berorpå data internet uppkoppling. Jag kör det och jag gillar Worms Det är många som kör det så det är lätt att hitta någon att spela med! A just det du ladder hem det på www.gunbound.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag äger på gunbound!!!! Jag heter samisam adda mig. Gunbound är ett VÄLDIGT roligt spel. Jag är nästan oslagbar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 A det är kull men jag har 2 stycken stone hammer i rank om full Roman General och laser googles och sverige flagga :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.