:Fuskaren: Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 köp DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) psp är svindyrt + att det e en massa tråkiga bil -spel som e typ daaa.. så tråkiga PS.(köp en ds du kommer att ångra dig om du köper en psp jag låvar heders ord!! ) Redigerat 13 April 2005 av GOLDEN MAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 men vad kan man göra på ds som man inte kan göra på psp förutom pennan, tryck-känslig skärm och chat och w-lan? kan man köra mp-3 på psp? :blink: eller kolla på dvd-filmer? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Minus för PSP är att man kan lyssna på mp3 och titta på DVD och att batteritiden är kortare än DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 15 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 (redigerat) minus :blink: du menar vell plus med mp-3 och dvd? Redigerat 15 April 2005 av FIREFOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Nej minus för att man ska inte titta/lyssna på en spel konsoll! Om man vill ha mp3 och dvd kan man ju köpa det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 16 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 men 3 i ett spelkonsol är ju bra kommer någ köpa psp :cool: men hur mycket kostar psp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 fråga inte i ds forumet men jag tror det kostar runt 3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Någon har sagt att dom sänker priset Pga att dom kom på att Nintendo DS kostar ca 1500. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 Men man kommer ju inte använda dvd på pspn, för att vem köper en film till den som kostar typ 300:- och en vanlig dvd kostar 200:- .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 men 3 i ett spelkonsol är ju bra kommer någ köpa psp :cool: men hur mycket kostar psp? Du kan ju se hur det gick med Ngage katastrof priset är typ 2800 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 19 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) nu är jag osäker psp VS ds ? vem vinner men batteri tiden på ds är? och jag vet att psp har dålig batteritid men vem vinner ? :medieval: och jag tror att ds kommer att vina p.ga att deta är ett ds forum? Redigerat 19 April 2005 av FIREFOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg