:Fuskaren: Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Kan man köra vanliga Game Boy Colour spel på ett DS jag prova på min men den verkar inte få plats är det bara ett fel på min elelr är det så för jag har hört att man kan spela alla Game Boy spel på den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Nu kanske jag sitter på annan information, men jag har bara hört att man kan spela Gameboy Advance-spel på den också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Decku Scrub Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 man kan bara köra gba spel på ds.inte gbc,gbp eller gb spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Nintendo sa att man skulle kuna spela alla Game Boy spel på den i början men i instruktions boken står det att det bara går med advance spel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 jag har advans :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Blir grafiken bättre på spelen också eller nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Kan man köra vanliga Game Boy Colour spel på ett DS jag prova på min men den verkar inte få plats är det bara ett fel på min elelr är det så för jag har hört att man kan spela alla Game Boy spel på den Är det inte lite uppenbart att man kan spela DS-spel på den också :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg