Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Min favvo spel är lätt Zelda 1 eller 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Super Mario spelen var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 ja, fast inte 2an... rätt tråkigt, roligare på Gameboy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chalin Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Den absoluta favoriten är Bubble Bobble. Men alla dess "mind pussel" spel gillar jag skarpt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Mellanmjölk din gamle grep! :D Har du hittat hit!!! Men vad är Duck hunt för skit då?..Ja just det. Det spelade jag när jag var liten. Höll pistolen precis intill skärmen för att jag inte skulle missa ;) HAHA Ouagadougo: Det föremålet kan du också använda för att få tag i E-tanken. Du får hoppa ner i ett hål på Dive mans bana. Vet inte precis vart det är men någonstans i mitten på banan (i vattnet). Du kommer att falla nerför ett hål och längst ner finns detta item...Leta på bara för jag tror inte det finns så många hål. Lycka till BEAT? haha, jo. att skjuta ankor med pistolen intill skärmen är en klassiker ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) är inte så gammal men spelar mycket nes 1-- mega man 2 2-- bionic comando 3-- probotector(grymt kul med twoplayer) dömm mig inte efter bilden Redigerat 23 Juni 2005 av Snorlax Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Chip ´n dale va nåt jag aldrig tröttna på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 zeldaII är enligt mej ett av världens bästa spel genom tiderna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 zeldaII är enligt mej ett av världens bästa spel genom tiderna Äntligen en till som tycker att Zelda II Är det bästa Zelda-spelet. Undrar varför det är många som inte tycker det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 contra är amerikanska versionen av probotector när contra kom till europa så tyckte man inte att det var lämpligt att det var soldater med i spelet när det krigades på balkan halvön så de bytte ut tuffa soldater mot coola robotar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Jag har inte spelat något nes spel men måste säga att det var roligt att läsa den här tråden...... För att få ett bra spel måste den vara som en saga en ond en snäll och så en fin saga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag tycker: Legend of zelda Super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg