xingfu150 Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 ?????????????????................ vad menar du...??? jag fattar ingenting! kan du något eller INTE om water tempel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 bra! jag har fastnat! hjälp mej nu!!!! jag har fixat long shottern men fattar nada sedan! spela song of time ovanför det blåa blocket bakom longshot kistan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 eller hur shadow tempel kommer före spirit tempel om det inte hade det skulle inte navi tjata om att man ska kolla i brunen för att få lens of turth som man måste ha i shadow tempel sen börjar navi tjata om att man ska kolla öknen :P man behöver ju lens of truth i spirit temple också, och om man kollar på ordningen av amuletterna (eller vad det nu va) så är shadow temple sist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Spirit templet? Sand templet? Jag var och snokade runt där vi öknen för ett tag sedan. samma tempel och du måste ha lens of truth för at ta sig dit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 asso ni har tydligen inte fattat något när man har klarat spirit tempel så ska man till tempel of time för att träffa Zelda som blir till fånga-tagen av gandorf som säjer att man ska till hans slott för att rädda henne och ganons slott kommer efter spirit tempel kolla Zelda.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Temple of Light Forest Temple Fire Temple Water temple Spirit Temple Shadow Temple nej han den där gubben sejer ju att man e i chamder of sages i tempel of light Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Liink Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 kan någon skriva hur man klarar spirit tempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Temple of Light Forest Temple Fire Temple Water temple Spirit Temple Shadow Temple Man är i ett annat tempel då. Man har liksom kommit till ett annat. För när man kommer till templet där master sword är så står den temple of time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_64 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Temple of Light Forest Temple Fire Temple Water temple Spirit Temple Shadow Temple ja tycker oxå så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Shadow temple kommer före Spirit temple Man får ju Lens of truth i brunnnen och för det får man ju låten så man kan till Shadow temple. Det blir bättre att ta Shadow före det passar bättre. Nu vet jag ordning för jag har klarat spelet nästan nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Om ni tittar på gamefaqs eller någon guide så ser ni att dom tar shadow temple före spirit temple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banana50 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 här kommer alla Dungeon och items man får i dom så ni inte behöver tjata vilken ordning allt kommer i Deku Tree:Fairy Slingshot Dodongo's Cavern:Bomb Bag Jabu-Jabu's Belly:boomerang Forest Temple:fairly bow Fire Temple:megaton Ice Cavern:Iron Boots Water Temple:longshot Kakariko Well:Lens of Truth Shadow Temple:Hover Boots Gerudo Training Ground:ice arrow Spirit Temple (LITEN):Silver Gauntlets Spirit Temple (STOR):mirror shield Ganon's Castle:Golden Gauntlets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg