Deoxys 2 Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Nu är jag tött på alla som frågar om hur man får deoxys här är svaret: 1. få mystery gift (gå in i en poke mart gå till lappen vid disken skriv "LINK TOGETHER WITH ALL". 2. sicka in spelet till CN(Club Nintendo) då dom har fått in Deoxys Maskinen(Endast Medlemar) 3. få till baka spelet gå till wonder gift eller wonder cards det berorpå. 4. gå till en poke ceneter gå upp en trappa prata med manen i den gröna hatten. 5. få Aoura ticket 6. åk till Birth Island. 7. putta en triangel. 8. Möt Deoxys LYCKA TILL PS: han är i lv:30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
verdens mestare Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 vad är cn :student: :medieval: :kung: :cool: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Club Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 detta var en bra tråd nu behövs det bara en om mystery ticket. Bra gjort deoxys 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 vad är cn verdens mestare SLUTA SPAMMA DU ANVÄNDER FÖR MÅNGA SMILISAR ! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Håller med verldens mestare gör nog bara sådär för att få mer FM och poäng,men han får inget extra för smileysar faktiskt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Nä jag gör inte den här tråden för att få FM jag gör det för att jag tycker att nybörgararna spamar förmycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 men bara för det betyder det inte att dom slutar.Vissa gör det bara för att det är kul och få mer FM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Nä jag gör inte den här tråden för att få FM jag gör det för att jag tycker att nybörgararna spamar förmycket han sa inget dumt om dig han sa om mästar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 ja exakt å inte för att va taskig men ni spammar oxå genom att säga att alla spammar!!! ;) och du verdens mestare : LÄS noga så ser du vad CN betyder :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 verldens mestare,det räcker bara med att fråga vad CN är för något och använd inte så många smileysar hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 9 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Mystery ticket får man på samma sätt Desen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg