Arcaon Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) Jag undrar 2 saker: kostar det att bli medlem i CN och 2 kostar det att skicka in för jag vill ha Deoxys...(vart ska man skicka det förresten??) vänta funkar detta till fire red också?? :unsure: Vad e förresten wonder gift? var finns den affären/huset. jag har inte klarat ligan så det förklarar kanske lite men ändå. Redigerat 10 April 2005 av Arcaon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 (redigerat) Ja, det kostar att bli medlem i CN, men jag vet inte om det kostar att skicka in spelet, förmodligen kostar det lite. En Pokémon Mart finns i varje stad, men jag vet inte om Deoxys 2 menade i någon särskild. Och egentligen? Varför skulle det funka till Fire Red? Det behövs ju inte. Men nu har jag en fråga till Deoxys 2: Till vilken adress skickar man in det? Och är det inte lite riskfyllt att skicka ett av sina spel? Jag menar, tänkt om det kommer bort. Redigerat 10 April 2005 av Spat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ja, det kostar att bli medlem i CN, men jag vet inte om det kostar att skicka in spelet, förmodligen kostar det lite. En Pokémon Mart finns i varje stad, men jag vet inte om Deoxys 2 menade i någon särskild. Och egentligen? Varför skulle det funka till Fire Red? Det behövs ju inte. Men nu har jag en fråga till Deoxys 2: Till vilken adress skickar man in det? Och är det inte lite riskfyllt att skicka ett av sina spel? Jag menar, tänkt om det kommer bort. Kanske står på www.Nintendo.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg