Hinjaj Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Vet någon ett/flera RPG spel till GC??? Nya eller Gamla spelar ingen roll! :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Tales of symponia det är grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Jag har det och har klarat det! Gjorde det på 3 dar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Nyss kom ju Baten Kaitos ut. Köp, köp, köp :P Fler är ju då ToS (Tales of Symfonia) Paper mario och fler men kommer inte på några :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Vet någon vad det nya starfox assoult som kommer 29 april vad det är för sorts spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Det är väl en blandning av äventyr/action shooter ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Vet någon vad det nya starfox assoult som kommer 29 april vad det är för sorts spel? Det är upföljaren på Lylat Wars så en del flygnig blir det väll lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Japp tror D :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Starfox adventures är det förra spelet i serien. Jag köpte Baten Kaitos i fredas och har bara hunnit spela 6 timmar men det verkar okej än så länge. Sedan finns det ju Phantasy star online och sådant också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Kom poå ett till sagan om konugens åter komst härskaringen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag har det och har klarat det! Gjorde det på 3 dar! hur många timmar??? skies of arcida legends är grymt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hinjaj Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Tror jah klara de på 7 timar och 48 minuter! va lvl 93 när jag klara spelet! :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg