Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

$£!F Fel, läs reglerna nästa gång så blir det bättre.

§1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack

Skrivet

Fast fildelning är ju inte olagligt till 1 juli så jag tycker man borde snacka om det men jag tror inte att admin vill ta några risker så att andra vet att det är snack om piratkopiering.

Skrivet

Olika forum har olika regler.

Här har Admin bestämt att man inte får snacka om det.

Det är inte olagligt att skriva onödiga inlägg, men det är ett regelbrott på det här forumet.

Jag hoppas att ni förstår. ;)

Skrivet (redigerat)

$£!F Fel, läs reglerna nästa gång så blir det bättre.

§1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack

nej det var ju det han frågade varför man inte fick göra det! Redigerat av $£!F
Skrivet

Fast fildelning är ju inte olagligt till 1 juli så jag tycker man borde snacka om det men jag tror inte att admin vill ta några risker så att andra vet att det är snack om piratkopiering.

Fel.

NU är fildelningen olagligt. Från 1:a juli KAN NEDLADDNINGEN vara olagligt.http://www.my-smileys.de/smileys2/hammer_2.gif

Skrivet

aha jag trodde det var det nu? för poliserna skulle ju typ söka igenom hela sverige även om jag tror att dom inte klarar det........

Nej, men man kan ju lätt kolla upp vilka program man använder genom datans IP nummer.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...