Hoppa till innehåll

Har Ni Blivit Anklagat För Nåt Ni Inte Gjort?


Gäst abu
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst volvotobben

vår förra tyskalärare var knäpp tex en gång var det nån som kastade ett suddi på henne och då kastade hon tillbaks det på macke bara för att hon trodde att de var han fast han fick ju utbrott förstås

 

EDIT:en grej med som hände i sexan var att det hade brunnit ner ett hus vid skolan och på kvällarna så brukade några ha soft air gun krig där och nästa da så gick jag dit och kollade hur det såg ut och då fick jag skiten men jag stod på och till slut trodde de mig.

Redigerat av volvotobben
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

det händer ofta på min spanska att läraren skyller på mig för att jag suger på spanska o sitter o ber honom om hjälp o då håller alla andra på o gapar o stökar o han e liksom oalertt lärare nr 1 så då när jag säger åt högt till dem att va tysta eller knipa igen så skriker läraren: FOXYROCK!(heter egentligen helt annat men säger inte så bry er inte om att fråga)SÄTT IGÅNG O JOBBA NU! HÄR VI INTE HA KUL FÖR DÅ JAG BARA KAN SITTA HÄR O FÅ MIN LÖN MEDANS DU BARA HAR SKOJ!!!!!! :meddum: då säger jag att det e ju så det e bara det att jag inte har skoj

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mrpiggy

Några brände papperskorgar.

 

Jag stod där.

 

Jag fick skulden.

 

Jag fick böta.

 

Det var inte kul.

 

:wub: Orson :wub:

 

jag kan fatta att det inte var kul. själv har jag inte blivit särskilt mycke på den fronten. fast en gång när jag satt vid vardagsrumsdatan så såg jag att en kruka hade ramlat i golvet. den hade inte gått sönder. men det var massa jord på golvet. min storebrorsa kom hem lite senare. och gissa vem som fick dammsuga
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mrpiggy

Mot killar pratar dom bestämt mot tjejer pratar dom gulligt

 

samma på våran skola. tillexempel på musiken så brukar våran lärare vara så här mot killar :angry: och så här mot tjejer :D och på gympan så höll vi på med sånna där rep. man får inte knyta dom. men när nåra tjejer knöt dom så gick det bra. han sa att bara man knyter upp knuten så går det bra. sen knöt han lös knuten åt dom. och när jag skulle knyta dom så fick han damp. och inte knöt han loss min
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...