Gäst volvotobben Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 (redigerat) vår förra tyskalärare var knäpp tex en gång var det nån som kastade ett suddi på henne och då kastade hon tillbaks det på macke bara för att hon trodde att de var han fast han fick ju utbrott förstås EDIT:en grej med som hände i sexan var att det hade brunnit ner ett hus vid skolan och på kvällarna så brukade några ha soft air gun krig där och nästa da så gick jag dit och kollade hur det såg ut och då fick jag skiten men jag stod på och till slut trodde de mig. Redigerat 26 April 2005 av volvotobben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 För ett par dar sen kom en i min klass försent när han skulle sätta sig missade han stolen och jag satt bakom och fick skullden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 5 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2005 om tjejerna gör något och jag e i närheten får jag skulden :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 En gång var det en som kastade suddigummi på mig och Då sa lärarn Till mig Att Jag skulle sluta kasta suddi Aja kanske inte så allvarligt =P..... Dåligt med vår klass med e att vi har 2 magistrar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunderstruck Skrivet 17 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2005 En gång sa vår lärare att vi skulle göra nåra pjäser och att nåra killar fick klä ut sej till tjejer, då skrek jag -Neeej! Hon blev riktigt asarg och fick för sej att jag hade sagt att jag inte ville jobba med en speciell tjej. Vår lärare suger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 Jag har blivit anklagad för Väldigt mycket jag inte gjort, skitjobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Nåt exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Femman Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Ja, jag har fått skulden för något jag inte gjort 1 gång. Några kompisar hamnade igräl med någon snubbe och jag fick skulden.. Whodo är oskyldig! :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 det händer ofta på min spanska att läraren skyller på mig för att jag suger på spanska o sitter o ber honom om hjälp o då håller alla andra på o gapar o stökar o han e liksom oalertt lärare nr 1 så då när jag säger åt högt till dem att va tysta eller knipa igen så skriker läraren: FOXYROCK!(heter egentligen helt annat men säger inte så bry er inte om att fråga)SÄTT IGÅNG O JOBBA NU! HÄR VI INTE HA KUL FÖR DÅ JAG BARA KAN SITTA HÄR O FÅ MIN LÖN MEDANS DU BARA HAR SKOJ!!!!!! :meddum: då säger jag att det e ju så det e bara det att jag inte har skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 I 4:an vart jag & min kompis anklagade för att ha saltet och pepprat i en annan kompis gröt fast det var några tjejer :medieval: :rambo: :cool: ^_^ Meh,tjejer är tjejer.. dem är såna ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Några brände papperskorgar. Jag stod där. Jag fick skulden. Jag fick böta. Det var inte kul. :wub: Orson :wub: jag kan fatta att det inte var kul. själv har jag inte blivit särskilt mycke på den fronten. fast en gång när jag satt vid vardagsrumsdatan så såg jag att en kruka hade ramlat i golvet. den hade inte gått sönder. men det var massa jord på golvet. min storebrorsa kom hem lite senare. och gissa vem som fick dammsuga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Mot killar pratar dom bestämt mot tjejer pratar dom gulligt samma på våran skola. tillexempel på musiken så brukar våran lärare vara så här mot killar :angry: och så här mot tjejer :D och på gympan så höll vi på med sånna där rep. man får inte knyta dom. men när nåra tjejer knöt dom så gick det bra. han sa att bara man knyter upp knuten så går det bra. sen knöt han lös knuten åt dom. och när jag skulle knyta dom så fick han damp. och inte knöt han loss min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.