Guggo Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 orka gnälla <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 en gång var det en engelska vikarie och han komm från england och så var det några killar från en annan klass som kastade in en kille och han fick dammp och hämtade rektorn.. och så skulle en kille i klassen fråga om vi fick sluta tidigt då sa han testar du mina gränser då är du jävligt nära så skicka han utt honom och skrev från varo fast det bara var 5m kvar jävligt då ligt :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Min förra lärare va bäst! (jag är kille) Lärare: tjej Hon så åt killarna att vara tysta men Tjejerna: MEGA-HYPER-DAMP! :cool: B) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Nja.... Jo, en gång... jag hade varit med 3 polare i en utepool några km från oss (cyklade)... När vi skulle gå därifrån (ducha först) så hade nån skruvat bort duchmunstyckena så det var ett enda hål... (man såg ej var munstyckena låg) så vi kunde ej stoppa tillbaka dom.. Sen kom ägaren (när vi "duchat") Gissa vilka som fick skulden.. Han hotade tillochmed med avstängning >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 i vår skola kommer en kompis in i "ljushallen" skolans stora samlingsrum typ å jonglerar med 3 snöbollar, han kastar en till mig för att jag ska hålla den, å så kommer en lärare Å VEM TROR NI FÅR SKULDEN?!?! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mrpiggy Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 orka gnälla <_< jo vi orkar :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 mm . men de beror ju på hur läraren ä me . :P . hehe . man har ju tur om de ä en schysst lärare som ohoppar på en . inte lika kul om vaktmästaren lr rektorn hoppar på en . ( våran rektor o vaktmästare ä cp i hjärnan .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Våran Rektor är bäst skit schysst. Men när jag gick i 3-4-5:an så fans det en jäkla damp lärare. Hon sa att hon ska kopiera papper och sa att jag fick ta ansvaret för att ingen skulle prata. Men jag hörde några prata så sa jag tysta så va hon tillbaka. Och vem fick skulden... Jag <_<. Och så spelade vi fotboll min lärare kollade på i sällskap med gympa läraren. Vi spelade fotboll. Så tjatade vi på en kille som inte ville gympa att han skulle gå bort från planen. Vi tjatade på honom hela tiden. Vi skulle träna frisparkar. Så sköt jag ett skott den kom på hans ansikte eftersom han gick framför målet. Gissa vem som fick skulden. Jag :angry: . Och det var inte idrott lärararen. Det var vår klass lärare. Hon sa att jag fick sitta i bänken bredvid planen. När den andra killen som jag träffade hade kul och klättrade i träd <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.