Guggo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 (redigerat) gillar mr.smithers och santas little helper..... men Moe e lätt coolast http://www.matthewbarr.co.uk/simpsons/ simspons persolighets test (jag blev dr.Hibbert) Redigerat 7 April 2005 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Simpsons börjar på TV4 KL 16.10 PÅ VARDAGAR........... dena mondagen som kommer är det HALLOWEEN SPECIAL 5!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) f*n också... jag blev montgomery burns... :D Redigerat 10 Maj 2005 av Liquid Silk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 gillar mr.smithers och santas little helper..... men Moe e lätt coolast http://www.matthewbarr.co.uk/simpsons/ simspons persolighets test (jag blev dr.Hibbert) haha.. vart homer...är det bra eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 mr.burn blev jag Fast då tog jag bara nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag blev Ned Flanders.... Men jag älskar Moe och Willie och Apu(stavfel?) och Ned(lite) Willie är nog grymmast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 HAHA! Jag blev marge på testet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag blev Homer :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Jag blev Lisa. :lol: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Jag ser på det ibland. Men jag tycker att det är as bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Min syssling och min kusin har båda laddat ner alla avsnitt i serien från första till senaste ( det finns 16 säsonger och över 350 avsnitt ), till och med de som alldeles nyss kommit ut i USA. Så själv brukar man ju sitta och kolla på de fräschaste avsnitten i perfekt kvalitet. Har också hela rummet fyllt med simpsons prylar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 blev Krysty the Clown men jag tycker att homers jobbar kompisar Carl och Lenny är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg