isMaNnen Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 de finns smilysar som inte går att väla i listen eller när man trycker visa alla hur får ajg in mer jag har sett massa konstiga :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Det är för att jag kopierar från en annan sida!!http://www.my-smileys.de/smileys2/01_4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Jag gör egna ibland. Använder dem inte till något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hur gör man en smiley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Gå in här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 jag vett var man hittar bra smileysartill exsempell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Bara så att ni vet så är ni ute och cycklar ;) Han menar inte så, utan när man skriver ett inlägg så finns det en liten länk under alla smileys. Om man trycker på den så kommer dte upp en liten popup ruta där det finns mer smileys. Och admin har satt dit dessa smileys som inte finns med vid inlägget utan i ett popup fönster. För annars hade det varit nästan fullt med smileys över hela sidan där man skriver inlägg för det är så många smileys... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag har inte sett sånt. Mina fungerar ju, och som jag kopierar från en annan sida..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) Den blir ju inte bra på kanterna! Ändrat:Har gjort en till Min nya blir ju massor av text :angry: Redigerat 3 Maj 2005 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.