Backspace Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 hur kommer man in i grottan registeel regice och regirock? Det är en ganska lång historisa men först åker du till Pacifilgodg town och surfar åt höger och försök då komma till ett dive ställe! Om du kommit dit så sk du dive ner och surfa långt ner tills du hittat en skrift stå kvar där men du ska inte kolla på skriften utan diva upp och gå längst in dit tills man kommer till en ny skrift och där ska man stå och använda dig och då blir det jörbävning också här man två klick och då har dom tre portarna öppnas men jag har för mig att jag har glömt att skriva något med skrifterna men testa i alla fall för jag tror det ska funka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 man måste ha wailord och relicanth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tino20 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 måste man ha wailord och relicant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjallis_87 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Man ska stå där mellan 2 till 5 minuter så öppnas den till sist... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 jaa.man måste ha wailord och relicanth tino_20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tino20 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vad gör man efter man har dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 man ska ha attacken dig också.den får man till vänster om fallarbor town i fossil manic´s hus.sen ska du surfa till vänster om paciflodig town.om du surfar rätt kommer du till sealed chamber.där ska du göra dive. där nere ser du nån skrift.ställ dig framför skriften och gör dive då kommer du till en grotta ställ dig då framför skriften längst fram och gör attacken dig.då blir det ett stort hål i skriften.gå in där.där framme e det en skrift till.klicka på den.då öppnas alla regis grottar. PS:surfa långt ner//baby luigi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag fattar inte hur man gör med regirock o registeel hur får man fram de jag har väntat ca 8 min på varje men jag karnske är på fel ställe (ända felet som jag kunde komma på) det är väll väg 120 och i den sand sorms öknen och jag noterade även att det frågades om man skulle ha texten uppe ska man det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 på registeel ska man stå mitt i rummet och fly.P regirock ska man stå vid texten och gå 2 steg till höger och 2 steg ner och göra strengh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 vad ska man med wailord och ralicanth till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Du måste ha dom för att kuna gå vidare i scheald shamber eller vad det stavas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg