Chagi Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 varför får man bara ha ett album i gallerian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Bli FuskaVip och du får ha fler.. Att lägga upp bilder tar utrymme därför får vanliga medlemmar bara ett album var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Galleriet syns inte så bra.. Kan ni försöka fixa det lite? För det är nog inte så många som går in i Galleriet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 men jag har svårt att lägga till nåt i mitt galleri. när jag väljer nåt i listan så händer det inget. men snabbnavigeringen funkar och jag har firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.