neVah Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 själv är jag en :cool: Xbox Player :cool: men om ni vill göra NÅGOT kul som att höra hur maskinen verkligen är så ska ni ta handkontrollen i handen när konsolen inte är på, hålla inne Z och sätta på konsollen!!! det här är det verkliga gamecube and it's funny :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 vet redan det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PCH Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Häftigt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Hm, vad händer då? vill inte testa + att jag inte orkar :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 DEt vet jag redan och om man håller in z knapen och det är tre kontroler låter det son bäbisar!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 Att hålla in Z med en kontroll är gammalt, men prova att hålla in Z med fyra kontroller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Cool måste prova det. eller orkar jag gå 2meter till Game Cubet?? Naaah orka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 det borde finnas ett ljud på varje knapp som man håller inne i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 håller man in 4 z knappar så hör man en japan skrika ååoååååååååååå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swuffen Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 håller man in 4 z knappar så hör man en japan skrika ååoååååååååååå låter skojj ska testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 inget intre sant... låter ju som en vanlig med bara 1 kontroll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Visste det tidigare... Jag hade bara glömt hur man gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg