chrizz Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 Huga! Jag har lite problem med Starwars: KotOR. Det är så att jag vill pröva ett fusk men det gick inte alls! JA jag har hett in den hära EnableCheats=1 filen (under där det står OPTIONS. Jag kan bara inte få fram "rutan" där man ska skriva in coden. Så snälla beskriv hur jag ska få fran den så kallade "rutan". :roll: Jag har löst problemet... Tryck på höger [shift] samtidigt som du tycker på knappen med [?+\] (den sitter bredvid 0 och är ovanför P och Å på ditt tangentbord) Alltså [sHIFT] och +. (problemet uppstår därför vi har sveska keyboards och spelet är gjort för engelska... Alternativt kan man välja att använda engelskt skrivbords schema i Win XP... det borde oxå lösa problemet :) Citera
chrizz Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 (redigerat) (chrizz @ 29/08-2004 22:13:56) Huga! Jag har lite problem med Starwars: KotOR. Det är så att jag vill pröva ett fusk men det gick inte alls! JA jag har hett in den hära EnableCheats=1 filen (under där det står OPTIONS. Jag kan bara inte få fram "rutan" där man ska skriva in coden. Så snälla beskriv hur jag ska få fran den så kallade "rutan". :roll: Jag har löst problemet... Tryck på höger [shift] samtidigt som du tycker på knappen med [?+\] (den sitter bredvid 0 och är ovanför P och Å på ditt tangentbord) Alltså [sHIFT] och +. (problemet uppstår därför vi har sveska keyboards och spelet är gjort för engelska... Alternativt kan man välja att använda engelskt skrivbords schema i Win XP... det borde oxå lösa problemet :) Hmm var lite för snabb... korrektion... höger [sHIFT]+[`]+[+]Alltså håll inne shift och tryck sedan på ` (sitter till vänster om backspace) sedan tryck på + (sitter bredvid nollan). SHIFT ska vara nedtryckt hela tiden... men de andra ska tryckas på i turårdning... Redigerat 29 Augusti 2004 av chrizz Citera
Offline Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 precis..då SKA det funka..om inte så ge helt enkelt f*n i att fuska!!!! Det är roligare om man INTE fuskar.. Citera
holiace Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Skrivet 31 Augusti 2004 tack!!! hoppas att det funkar nu! ;) Citera
WilliamTheBloody Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) Jag kan inte få upp konsollen, har någon lyckats? Redigerat 24 Februari 2006 av WilliamTheBloody Citera
Aircondition Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Ja kan det. (Och har kunnat det länge.) Man ska klicka på vänster shift, inte hålla inne! Utan klicka på den precis innan man klickar på ´ (Knappen brevid backslash.) Då får du fram konsollen. OBS! Man ser inte vad man skriver, utan testa först om ni kan gå genom att klicka på någon av A W S D. Kan ni fortfarande gå så gör om från början. Om ni inte kan gå är konsollen framme. Då måste ni sudda ut det ni har skrivit. Det ni har skrivit är när ni testade gå innan med någon av A W S D knapparna. (För då skrivs ju dom i konsolllen.) Lycka till med fusket! Citera
WilliamTheBloody Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Skrivet 25 Februari 2006 Det funkar ändå inte för mig Citera
Aircondition Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 vänta, menar ni Knights of the old republic 1 elr 2? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.