nOfear Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Idrott&Slöjd är bäst Matte-Svenskan suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 SO är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 so o gympa och hemkunskap äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Träslöjd är kul Svenska sucks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutan_Orchen Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Idrotten såklart och bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Mina favoritämnen är bild och engelska. Engelskan är för enkel..... Jag hatar matematik, och i vissa fall geografi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 (redigerat) SO, svenska, NO, matematik,engelska, tyska och grannspråk (finska) är roligt :D , idrott,hemkunskap, slöjd, bild och musik är trist <_< . Redigerat 10 Juli 2005 av Perisoreus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Idrott, textilslöjd och matte e mina favoriter... men jag gillar inte geografi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 Engelskan suger,vi bara läser och skriver,det är det ända Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 SLÖJD töntit matte är bäst för jag är mönster elev i vår klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 nu vet jag vilka som är roliga och tråkiga roliga: Geografi engelska idrott trågigaste Historia slöjd musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Gympa o Rast ÄR väl bäst sam Geografi =).... MEn matte är tråkigt som *pip* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.