wetter Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 Man kan ju göra massa roliga saker på Fable, t.ex: .......... MASSVIS!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 - Självklart! Har själv inte spelat det så mkt. Men känslan är maximal. - Halo 2 är ett måste. Ifall du har det så beställ Fable - Det varierar - Som sagt så har jag inte spelat det så mycket, så jag vet inte. Men man borde ju naturligtvis kunna ställa in Easy, Medium or Hard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggman Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 Ja köp det för det är riktigt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Tack, :D för alla tips :student: !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steen Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 nr:1 ja.. det är ett mycke roligt spel och jag recomenderar det. nr:2 ja.. jag tycker du ska köpa det. nr:3 det kostar 549.00 på gameshop nytt och 400.00 begangnat på gameshop nr:4 nej det är inte spicielt svårt men det är lite till och från men om du gillar RPG spel och kan spela bra så kan du nog klara det så bara för att det är lätt betyder det inte att du inte ska köpa de tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg