Hoppa till innehåll

Bästa Låten


wetter
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 208
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag då e de bra, men de behöver inte vara skönt, m.m. Och desutom så är det jävligt dumt att rösta på om de e bra att trycka upp burkar i röven, då det är t.ex bra att bli stucken av en mygga, men de e inte skönt. Och sist så vill jag bara säga att jag skit i omröstningen, DET VAR EN HYPOTES!!!!!!!!! jag ville bara förklara att man kan rösta dram världens bästa låt.

Va?? Vet du vad en hypotes är? Det är en vetenskaplig beteckning för gissning ungefär. Inte toeri, utan om man utför ett expriment, så skriver man en hypotes om vad man tror händer, innan man utför exprimentet.

Du menar Liknelse ;)

Det är omöjligt att göra en omröstning om världens bästa låt.

Stargazer - Rainbow

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du lägger för mkt vikt på den där j*vla omröstningen; Är det alla i världen som har röstat? Har alla de som röstat hört ALLA låtar i världen?

 

Vi gör en omröstning och frågar om det är bra att trycka upp burkar i röven. Vi låter 1/100 av världens befolkning rösta och 70% svarar ja, blir det då fakta att det är bra att trycka upp burkar i röven? Det är så absurt du tänker.

Jag då e de bra, men de behöver inte vara skönt, m.m. Och desutom så är det jävligt dumt att rösta på om de e bra att trycka upp burkar i röven, då det är t.ex bra att bli stucken av en mygga, men de e inte skönt. Och sist så vill jag bara säga att jag skit i omröstningen, DET VAR EN HYPOTES!!!!!!!!! jag ville bara förklara att man kan rösta dram världens bästa låt.

 

 

Rolig diskussion efter mitt ijnlägg:P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Viruz256: Nej, du kan inte rösta fram världens bästa låt. Musiksmak är inviduellt och med det enorma utbud av olika genrer och sub-genrer vi har idag går det inte att jämföra musik på det sättet. Om vi ska rösta fram världens bästa låt måste vi jämföra t.ex. dansband med thrash metal, hur j*vla fel blir inte det? Som Fality också sade, det är bara en bråkdel av världens befolkning som har röstat, och har de hört alla låtar i världen? Nej, därför fungerar det inte.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...