Skurken Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Bible Black med Heaven & Hell (F.D Black Sabbath) eller Black Rose Immortal med Opeth. Eller Civil War med Guns N' Roses. Finns så många bra låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Lynyrd Skynyrd - Free Bird Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Bästa låten på länge imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 (redigerat) Pain of salvation-Hallelujah. Bästa låten jag hört på länge. Redigerat 8 Februari 2010 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Thin Lizzy - Look What The Wind Blew In Alla deras låtar är självklart guld men denna låt kommer man nog aldrig tröttna på. Skitdåligt ljud på youtube ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Ett väldigt skönt intro, och när Gilmour kommer in med gitarren får man orgasm. Saxofonsolot är också väldigt bra. Bättre än såhär blir det inte! http://www.youtube.com/watch?v=BZSWAkJ3h8E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RyoBakura Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Vet ej riktigt. Men, System of a Down - B.Y.O.B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 9 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2010 Gangster Paradise och Still Dre antar jag men jag kan tyvärr inte välja finns låtar som är minst like bra som dom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 U2 - Kite/Where the streets have no name Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Den absolut bästa? Det är självklart Going Down In Flames med 3 Doors Down. Om ni inte har hört den, LYSSNA PÅ DEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 shine on you crazy diamond pt. 1 av pink floyd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 (redigerat) Lyssnar mycket på Dylan just nu, så då får jag väl säga Like a Rolling Stone ;) Redigerat 14 Februari 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.