Arako Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 det är ju endast dom som röstat på den som tycker det, tror inte att alla i hela världen har röstat ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 öhhhh svårt att säga bä bä vita lamm tror jag....................................not Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) EDIT: Mitt förra låtval var lite opassande nice <3 http://www.youtube.com/watch?v=gYwZ8I8wOGA är också trevlig http://www.youtube.com/watch?v=zeems8BzURY också, f*n kan inte bestämma mig över EN bra låt >__< Redigerat 17 December 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Jag då e de bra, men de behöver inte vara skönt, m.m. Och desutom så är det jävligt dumt att rösta på om de e bra att trycka upp burkar i röven, då det är t.ex bra att bli stucken av en mygga, men de e inte skönt. Och sist så vill jag bara säga att jag skit i omröstningen, DET VAR EN HYPOTES!!!!!!!!! jag ville bara förklara att man kan rösta dram världens bästa låt.Va?? Vet du vad en hypotes är? Det är en vetenskaplig beteckning för gissning ungefär. Inte toeri, utan om man utför ett expriment, så skriver man en hypotes om vad man tror händer, innan man utför exprimentet.Du menar Liknelse ;) Det är omöjligt att göra en omröstning om världens bästa låt. Stargazer - Rainbow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Du lägger för mkt vikt på den där j*vla omröstningen; Är det alla i världen som har röstat? Har alla de som röstat hört ALLA låtar i världen? Vi gör en omröstning och frågar om det är bra att trycka upp burkar i röven. Vi låter 1/100 av världens befolkning rösta och 70% svarar ja, blir det då fakta att det är bra att trycka upp burkar i röven? Det är så absurt du tänker. Jag då e de bra, men de behöver inte vara skönt, m.m. Och desutom så är det jävligt dumt att rösta på om de e bra att trycka upp burkar i röven, då det är t.ex bra att bli stucken av en mygga, men de e inte skönt. Och sist så vill jag bara säga att jag skit i omröstningen, DET VAR EN HYPOTES!!!!!!!!! jag ville bara förklara att man kan rösta dram världens bästa låt. Rolig diskussion efter mitt ijnlägg:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Just nu är det: The End Of The Line- Metallica Klicka här för en låt som är med i deras nya album Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Viruz256: Nej, du kan inte rösta fram världens bästa låt. Musiksmak är inviduellt och med det enorma utbud av olika genrer och sub-genrer vi har idag går det inte att jämföra musik på det sättet. Om vi ska rösta fram världens bästa låt måste vi jämföra t.ex. dansband med thrash metal, hur j*vla fel blir inte det? Som Fality också sade, det är bara en bråkdel av världens befolkning som har röstat, och har de hört alla låtar i världen? Nej, därför fungerar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 'Aerosmith - I dont want to miss a thing' just nu ^^ sen så är 'Nickelback - Savin' me' bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 The Mirrors Thruth - In Flames :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Det är hemskt svårt att peka ut en favoritlåt av alla de jag älskar... det går bara inte! Nå, ni klarar er utan min favoritlåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Nej det gör vi faktiskt inte. Coldplay - The scientist Coldplay - Fix you Coldplay - Clocks Coldplay - Lost / Lost+(Feat Jay-Z dock.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.