Xade Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 avstängd? du är ju kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Han blev inläggslåst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 jaha, haha får skylla sig själv... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 stör mig på mycket typ: om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt knarkare alla som köper moppe för 20000 kr jäkla va bortskämd du va då jag menade att det är jävligt onödigt och köpa moppe för det priset när man kan få en snyggare för sju,åttatusen man kan ju för h*lvete köpa en bil för de pengarna istället eller spara till körkort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 7 tusen... finns ingen aerox för det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 meen, aerox e en skit moppe, och den kostar inte 26tusen.... köper man den så är man rejält blåst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 April 2005 Rapport Dela Skrivet 24 April 2005 Villket vi då kan konstatera att xade är om han köpte den för så mycket pengar.... Stör mig inte så speciellt mycket , eller rättare sagt så orkar jag inte lägga ner energi på att störa mig på störiga saker... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 stör mig på mycket typ: om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt knarkare alla som köper moppe för 20000 kr eeeh en bil kostar ju flera 100k -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 stör mig på mycket typ: om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt knarkare alla som köper moppe för 20000 kr Han har hela tiden vart bortskämd tänker bara på sig och Amerika och tillåter inte att dem svarta inklusiv mellanöstern o.s.v inte ska få leva bra <_<<<<< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 man kan få en bil för 26tusen..... men som sagt köper man en moppe för 26tusen så är man helt fläng väck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 moppe för 26 är ingenting... dessutom har jag köpt saker till den för 10 000 också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 April 2005 Rapport Dela Skrivet 26 April 2005 man kan få en bil för 26tusen..... men som sagt köper man en moppe för 26tusen så är man helt fläng väck som? -.- visa en bil som säljs för 26k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg