nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 jag? öh ne jag är ingen som xade som tror på gudm Jag menar att du är som han om att vara emot andra folkgrupper religoner hudfärg o.s.v det är det som stör mig på visa personer som Xade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 jag? öh ne jag är ingen som xade som tror på gudm Då vill jag att du ska visa ett inlägg han gjort som visar detta. Annars är det snudd på § 1.1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 folkgrupper religoner och hudfärg? ne inte är jag imot sånt jag tycker bara till om det inget fel på nåt av dom sakerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 (redigerat) jag? öh ne jag är ingen som xade som tror på gudm Det som jag stör mig mest på eller snarare ogillar är: - Människor som är feminister - Människor som är anarkister - Människor som är kommunister - Människor som homosexuella/bisexuella - Människor som tjatar om att alla är lika värda - Människor som har annan religion än kristendom eller judendom - Människor som beter sig som "Lisa Simpson" - Människor som är miljöpartiare - Människor som är socialdemokrater - Människor som är vänsterpartiare - Människor som räknas som krista men inte tror på Gud - Människor som snackar skit - Människor som snackar skit om nasister/rasister (jag e ej det men de dömer alla) - Människor som tror att vi härstamar från apor - Människor som vill höja skatten - Människor som vill ta bort kärnkraft - Människor som inte är homosexuella men tycker det är okej - Människor som tycker korta straff är bra - Människor som är på mellanösterns sida i kriget - Människor som inte tycker om det USA gör i allmänhet - Människor som är på palestinas sida i palestina-israel kriget det var det xade skrev i första inlägget i denna tråd. Redigerat 27 April 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 April 2005 Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 Jag menade ett inlägg av Trollungen. Hittar du inget kanske man får slipa varningsverktyget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2005 men vad var det för fel på mitt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Han kan ju inte hitta når för jag har inget skrivit om andra religoner och så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Jag menade ett inlägg av Trollungen. Hittar du inget kanske man får slipa varningsverktyget. Jag sa kanske därför jag trodde trollungen försvarade Xade på nåt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 och det jag sa är värt att försvara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 29 April 2005 Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 INte är jag på xades sida jag är inte på nån sida och försvarar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Det som jag stör mig mest på eller snarare ogillar är: - Människor som är feminister - Människor som är anarkister - Människor som är kommunister - Människor som homosexuella/bisexuella - Människor som tjatar om att alla är lika värda - Människor som har annan religion än kristendom eller judendom - Människor som beter sig som "Lisa Simpson" - Människor som är miljöpartiare - Människor som är socialdemokrater - Människor som är vänsterpartiare - Människor som räknas som krista men inte tror på Gud - Människor som snackar skit - Människor som snackar skit om nasister/rasister (jag e ej det men de dömer alla) - Människor som tror att vi härstamar från apor - Människor som vill höja skatten - Människor som vill ta bort kärnkraft - Människor som inte är homosexuella men tycker det är okej - Människor som tycker korta straff är bra - Människor som är på mellanösterns sida i kriget - Människor som inte tycker om det USA gör i allmänhet - Människor som är på palestinas sida i palestina-israel kriget Det västa av allt är: Homosexualitet Kommunism Ej troende på Gud Det var allt håller nån med 100% Du är ju störd för f*n.... du hatar all förutom dig själv eller???? Ska du inte hata handikapade också eller j*vla 0:a för f*n... och du ska tro på gud eller?? du låter mera som en s*tanist för f*n.... KÖP DIG ETT LIV FÖR f*n! :angry: :angry: :angry: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jellyfish, jag har inte sagt att jag är nazist, jag gillar några av nazismens ideer men inte att de vill utrota folk, som judar... dannie jag orkar inte skriva varför till allt... tar för lång tid DU ÄR SSSSSSSTTTTÖÖÖÖÖRRRRRDDDDD :angry: KÖP DIG ETT LIV! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg