Gäst 11 Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Jag stör mej på aftonbladet ______________ http://www.gangstawar.com/index.php?act=sp...clink=bi8h93379 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Usama bin laden är 0 värd. han pajjar för USA och är taliban även Saddam är det och Arafat var det... Bush är mest värd han håller koll på världen Skulle inte USA bete sej som svin mot resten av världen skulle inte terrorismen finnas. Vad USA hela tiden gör när de attackerar och bombar är att skapa mer terrorism. Dessutom Arafat var en bra gubbem, j*vlar vad krig den mannen har förhindrat i mellanöstern. Jävligt mycket mer än Sharon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 http://www.kalvin.mu Skånemejeriers mjölkmaskott. Kalvin. Ja, det var ironi, Xade. Det jag ville framföra var att din åsikt sög, att den var hur löjlig som helst. Okej ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 kanske liite off topic.... varför heter du mellanmjölk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Det är überfräckt >_<', klaga ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 hehe, nej bara undra..... men är inte minimjölk fräckare :P back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Usama bin laden är 0 värd. han pajjar för USA och är taliban även Saddam är det och Arafat var det... Bush är mest värd han håller koll på världen Jag hade visst för mig att alla kristna ansåg att alla var lika mycket värda <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 stör mig på mycket typ: om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt knarkare alla som köper moppe för 20000 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 April 2005 Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 jag stör mig på de flesta av er :D inge skämt nej -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag stör mig på Xade, vilket ni kanske märkte i mitt förra inlägg i den här tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 stör mig på mycket typ: om man typ har nånting som har med rastafara att göra på sig blir man skickad till socialen för pisseprov.... störigt knarkare alla som köper moppe för 20000 kr varför moppe för 20 tusen? min kosta 26 tusen... eller var det för lite pengar? raest fick du en varning för det där? hahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Blev avstängd också. Jag är stolt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg