mickee Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ARMALDO! :o Armaldo e as bra och selsynt ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag har Ex Armaldo också :) Jag visste faktiskt inte att den var så ovanlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Har inte så sällsynta... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Jag har Ex Armaldo också :) Jag visste faktiskt inte att den var så ovanlig alla som har stjärna i vänstra nedre kant är sälsynta !! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Då är det här listan över mina kort som har en stjärna: Machamp Mewtwo Mew Tyranitar Ex Armaldo Ex Metagross Ex Rayquaza Deoxys(hehe) Bra team va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Jag har Ex Armaldo också :) Jag visste faktiskt inte att den var så ovanlig Min Jirachi EX har 3 st! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jag har typ 50-60 men orkar inte räkna upp dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Alla mina er EX pokemon mina favo är Dexoys Groudon Armaldo och Kygore //// Har s*it många fler!!!! P.S orkar inte skriva upp dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Den 25 April kommer jag få mer kort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 och jag ska delta i pokemon SM finns mer infomation på: http://www.trendus.se/index.php?option=com...id=24&Itemid=42 gå in på den sidan så finn det andra grejor också :D :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Det är nästan tråkigt att ha så bra kort man klår ju alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Fast det är ju roligt ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg