Rallypacker Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Vet någon om det kommer komma en ny säsong med Hipp Hipp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Förmodligen inte.. :(.. Det säger de på Hipp Hipp dvd iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 f*n var tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Men jag har Jag såg på deras hemsida stod det att det jommer en ny säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 MÅSTE komma en ny säsong ju! Annars kommer det svenska folket förintas :<...Iallfall jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Hopas det kommer en till säsong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Detta är bara skvaller... men jag har hört att de ska göra en långfilm :P Det tror jag själv faktiskt inte på men det vore väl inte en sådan dålig idé? Kajans liv, Tiffanys Bantnings metoder, Itzhaks favorit musik, Morgan Pålsson SVT Genom tiderna och självklart Bröderna Pedrov och deras sångdebut. Låter väl bra? Men annars så är Johan & Anders de bästa och allra mest underhållande komiker som nu finns i sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 En hel show med bara Itzhak vore klockrent ;D.. Do, är nått som hänt förut! Re, det börjar revaxör! Mi, ridell är ganska snygg! Fa, för falsterbo skanör! So, det gör man när man sår! Osv. Orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Det bästa avsnittet med Itzak då han illustrerar Sound Of Music med sig själv. Dumt men jäkligt roligt. Men det har varit fler revyer än bara Paw-Rikhtitt. En Överdos Kaffe är en av dem och det är då Itzak, Kajan och Tiffany dyker upp. Försöker desperat hitta dem men utan resultat. Någon som vet vart man kan finna dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 September 2005 Rapport Dela Skrivet 7 September 2005 Dumt? :D Jag tyckte bara det var roligt ;-). Den lilla dockan är så j*vla klockren ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 September 2005 Rapport Dela Skrivet 8 September 2005 Att säga Seig Heil i österike med en docka i handen är nog inte den bästa idén man kan få fram i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 Nej, men en av de roligare ;p. Tycker jag i alla fall :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.