vdsavasfvds Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 (redigerat) ehm ge mig hjälp! :P EDIT: klara det blev as rädd :P!! Redigerat 17 April 2005 av RaDiVaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 f*n!Vad läskigt när man kolla i spegeln!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 17 April 2005 Rapport Dela Skrivet 17 April 2005 ´spela utan ljud som ja gjorde XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 18 April 2005 Rapport Dela Skrivet 18 April 2005 f*n vad jag blev rädd när gubben hoppa upp, jag fick panik! ganska man blir rätt rädd ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 19 April 2005 Rapport Dela Skrivet 19 April 2005 (redigerat) Var hittar man handtaget så man kan öppna till videon??? Hittare men vaad ska man med tändstickor till? Redigerat 19 April 2005 av Morbid Desiré Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 25 April 2005 Rapport Dela Skrivet 25 April 2005 :gitarr: Var hittar man handtaget så man kan öppna till videon??? Hittare men vaad ska man med tändstickor till? Asså.....Har du fått tändstickor???Om du har det så tänd en tändsticka och sen använd den brinnande tändstickan på ett ljus...Sen går du till hallen....Och då får du se den där gubbens ansikte :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 vad gör man när man har kommit till "mästarens" rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 Använder en sak du tog loss från duschen i badrummet som handtag till videons skåp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Jag är i mästarens rum, vad ska jag göra, jag kommer inte in i dushen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Du måste pyssla lite innan det något obehagliga som låter dig öppna dörren kommer... Pyssa i det här fallet: Plocka ut några saker ur byrån på ditt rum, använd gummi handskarna för att plocka upp "vad det nu var" ur toaletten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 9 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2005 Lol.....När jag hade gjort det rös jag som f*n.....Haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 11 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2005 va ska man göra när grejen kommer upp o skriker typ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.